| 
							 Do pobrania:
 
  
1. Zaproszenie do złożenia oferty cenowej 
_____________________________________________________________________   
sprawa  RGM.6232.2013                                  Świlcza 2013-04-29 
  
ZAPROSZENIE 
do złożenia oferty cenowej 
Podstawa prawna:   Zamówienie udzielone będzie na podstawie art. 4 pkt. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010 nr 113., poz. 759 ze zm.) zgodnie z którym, ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 14 000 euro. 
CPV- 90.65.00.00-8 usługi w zakresie usuwania azbestu. 
CPV-90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami 
CPV-90.51.00.00-9 usługi transportu odpadów 
 
Urząd Gminy Świlcza zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: 
  
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świlcza”  
  
I. Zamawiający :  
   Gmina Świlcza  
   36 – 072 Świlcza 168  
   Woj., podkarpackie  
II. Przedmiot zamówienia : 
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Świlcza:  
1) Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest – ok. 200 m2. Transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów.  
2) Usuwanie odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach – ok. 80,05 Mg , transport, deponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów.  
III. Termin realizacji : 
Usługi wykonywane będą  do dnia 10 października 2013 roku.  
IV. Miejsce oraz termin złożenia oferty. 
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego jak w pkt. I, pokój nr 22 (sekretariat);  
2. Termin składania ofert upływa w dniu 15 maja  2013r o godz. 10.00.  
3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Świlcza,  36 – 072 Świlcza 168 9, sala nr 3  w dniu 15 maja 2013r o godzinie  11.00. 
V.  Warunki wymagane od Wykonawców : 
1. Posiadanie  aktualnych uprawnień do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności polegającej na wytwarzaniu (dla  demontażu pokryć dachowych), zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych  zawierających azbest,  wydaną na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn, zm.). 
2. Posiadanie  aktualnej umowy ze składowiskiem na odbiór tego rodzaju odpadów. 
VI. Kryterium wyboru oferty : 
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną. 
2. Wykonawca jest obowiązany w ofercie podać cenę  brutto za : 
   - demontaż 1 m2 eternitu wraz z jego transportem  i unieszkodliwieniem   
   - zebranie i transport 1 Mg eternitu oraz jego utylizację. 
VII. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków. 
1) formularz oferty (zał. nr 1), 
2) poświadczona za zgodność z oryginałem kopia  aktualnej decyzji określonej w punkcie nr V. 
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), 
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy lub porozumienia podpisane ze składowiskiem unieszkodliwiającym odpady zawierające azbest, gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia.  
VIII. Sposób  przygotowania ofert. 
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy wraz z wyżej wymienionymi załącznikami. 
2. Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być 
podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. 
3. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco: 
„Oferta na: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych 
i nieruchomości na terenie gminy Świlcza. 
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert” 
4. Wszelkie koszty z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.  
IX. Pracownikiem  uprawnionym  do kontaktów z wykonawcami jest: 
Krzysztof Czech, Tel. 17/86 70 159,  e-mail k.czech@swilcza.com.pl 
  
						 |